«Det store norske Grøntløftet» er eit nasjonalt 3-årig prosjekt som lanserast i august i år. Prosjektet har som mål å få oss alle til å ete meir norsk frukt og grønt, både for helsa si skuld og for å auke sjølvforsyninga av frukt og grønt. Gjennom felles kampanjar retta mot forbrukarar skal det inspirerast og motiverast til å velje norsk frukt og grønt.
Stiftelsen Norsk Mat og Opplysningskontoret for frukt og grønt står bak gjennomføringa av «Det store norske Grøntløftet». På Dyrsku’n vil dei saman med Gartnerhallen, Bama, Telefrukt og Dyrsku’n samarbeide for å løfte fram dette viktige arbeidet med å fremje norsk frukt og grønt.
– Vi er glade for at Det store norske Grøntløftet blir markert på årets Dyrsku, der eple, poteter, kålrot og gulrot blir løfta fram som viktige kulturar i næringa.
Gjennom sal av grønt, smaksprøver, aktivitetar og foredrag vil frukt og grønt sette sitt preg på arrangementet.
Foredraget er gratis og ope for alle.
Foredragshalderar er: Anne Mette Johnsen, Kommunikasjonssjef i Stiftelsen Norsk mat og Silje Thorsen Tandberg, leder mekervarebygging i Opplysningskontoret for frukt og grønt.
Grøntløftet er et samarbeid mellom hele grøntnæringen i Norge, inkludert dagligvarehandelen, med mål om å øke forbruket og andelen av norske frukt og grønnsaker. Initiativet startet i 2020 med Grøntutvalgets rapport “Grøntsektoren mot 2035” som har som formål å gjennomføre koordinerte markedskampanjer mot forbrukere til å velge mer norsk grønt.
Målet er å nå en norskandel på 60 % innen 2035, noe som vil øke selvforsyningsgraden og forbedre folkehelsen.
Det er Stiftelsen norsk Mat og Opplysningskontoret for frukt og grønt som tilrettelegger for koordinert kampanjeinnsats i Grøntløftet.